Copied to clipboard

Flag this post as spam?

This post will be reported to the moderators as potential spam to be looked at


  • Ivan 139 posts 302 karma points
    Feb 05, 2015 @ 11:25
    Ivan
    0

    Desarrollo en UMBRACO 6 (Urgent)

    Buenas,

    Busco a alguien que pueda ayudarme con un proyecto montado sobre Umbraco 6.

    Os cuento. La idea es que usuarios registrados dispongan de un área dónde crear uno o varios perfiles de empresa y dentro de cada empresa una o varias ofertas/demandas de empleo.

    Cada usuario podrá crear/editar/borrar únicamente sus empresas y dentro de estas crear/editar/borrar sus ofertas/demandas de empleo.

    Una de las cosas que quiero es que esos objetos, tanto empresas como las ofertas/demandas de empleo, no aparezcan en el árbol general de "Contenido" de Umbraco.

    No sé si lo mejor es hacerlo con tablas propias en la base de datos o montarlo utilizando "Document Types" creados con Umbraco y crear una Sección nueva dentro de Umbraco dónde almacenarlos. La clave es que no deben aparecer de entrada en el árbol de contenidos la página web (no me interesa que se indexen las urls).

    Por otra parte contaremos por un lado con un buscador de Empresas y por otro con un buscador de Ofertas/Demandas de empleo.

    Lo que necesito una versión súper sencilla que me sirva de punto de partida. Que permita crear/editar/borrar empresas con dos campos "Nombre" y "Tipo de empresa" (pública o privada) y dentro de cada empresa crear/editar/borrar ofertas/demandas de empleo con un dos campos "Nombre" y "Tipo" (oferta o demanda).

    Necesitaré las fuentes y el proyecto de Visual Studio 2012 para poder depurar posteriormente.

    Sé que para alguien experimentado en Umbraco es algo muy sencillo y me corre mucha prisa. Lo que más me urge es el apartado CRUD para los usuarios (prefiero una solución MVC pero si os resulta más fácil y rápido solucionarlo con webforms no me importa).

    Como os digo me corre muchísima prisa y si pudiese tenerlo este fin de semana sería perfecto. Podéis contactar conmigo a través del email [email protected].

    Mil gracias y espero vuestras ofertas. Ivan

  • Jan Skovgaard 11280 posts 23678 karma points MVP 10x admin c-trib
    Feb 05, 2015 @ 11:51
    Jan Skovgaard
    0

    Hi Ivan

    Do you mind posting this in english? I'm not sure whether this is a job ad or if you're asking a regular question about an issue? :)

    /Jan

  • Ranjana_daffodil 7 posts 56 karma points
    Feb 05, 2015 @ 11:55
    Ranjana_daffodil
    0

    Hello Ivan,

    I have sent you an email, Please check and let me know.

    Regards

    Ranjana

    IT Consultant
    Daffodil Softwrae Limited
    Skype: ranjana_daffodil
    Email: [email protected] 

  • Ivan 139 posts 302 karma points
    Feb 05, 2015 @ 12:27
    Ivan
    0

    @Ranjana:

    Thank you very much for your quick reply.

    @Jan:

    Thanks for your reply. It is indeed a job ad. My English is not as good as it should to post but here it is ;-)

    I am looking for someone who can help me with a project mounted on Umbraco 6.

    The idea is that registered users have an area where they can create one or more company profiles and, within each company profile, one or more offers/demands of employment.

    Each user can create / edit / delete only their company profiles and, within these, create/edit/delete offers/demands of employment.

    It is important that generated "objects", both companies and offers/demands profiles, do not appear in Umbraco general "Content" tree.

    I do not know if it's better to do with custom database tables or using "Document Types" created with Umbraco and create a new "Section" in Umbraco where to store them. The key is that these objects (posible Umbraco nodes) should not appear in website content tree (I do not want thes nodes urls to be indexed).

    In addition, we will have a search engine for companies and another search engine forr offers/demands.

    Basically, what I really need is a super simple version as a starting point for further development. Project must allow to create/edit/delete companies profiles with two fields, "Name" and "Type of business" (public or private), and within each company to create/edit/delete job offers/demands with two fields "Name" and "Type "(offer or demand).

    I will need sources and Visual Studio 2012 project for further development.

    I know that for someone with plenty of experience in Umbraco this is a very simple project and I need it asap. The most urgent part is the CRUD fuctionality for registered users (I prefer a MVC solution but if you find it easier and faster to solve it with webforms it's ok).

    You dont have to care for HTML design. I just need a basic layout in this matter.

    As I say, I need it urgently and if I could have it by this weekend would be perfect. You can contact me via email [email protected].

    I look forward to your offers. Thank you in advance. Ivan

  • Ivan 139 posts 302 karma points
    Feb 06, 2015 @ 09:24
    Ivan
    100

    This post is closed.

    Thanks everyone!

Please Sign in or register to post replies

Write your reply to:

Draft