Copied to clipboard

Flag this post as spam?

This post will be reported to the moderators as potential spam to be looked at


  • Rico Rømer Soos 1 post 21 karma points
    Jul 02, 2015 @ 20:55
    Rico Rømer Soos
    0

    DENMARK - looking to hire a skilled front-end developer - please help us find the right one :-)

    Jeg søger en stærk front-ender til snarlig tiltræden.

    Vi er et mindre bureau i det sønderjyske der gerne vil etablere egen webafdeling. Til dette har vi brug for den helt rigtige profil, der ud over kompetencerne og erfaring med UMBRACO har lyst til at være med til at udvikle og sætte sit præg på netop denne afdeling hvor aktivitetsniveauet er støt stigende.

    Du vil hos os få en fremtrædende rolle for alle digitale løsninger, der skal leveres til vores kunder. Kunderne er alt fra mindre og mellemstore, lokale virksomheder, til globale markedsledere. Fælles for alle er, at de tror på god og ærlig rådgivning før eksekvering af strategi. Så ud over at kunne fordybe dig i eksekvering er du god i kunde/rådgiver relationen.

    Er det dig - eller kender du den rette - så send en mail med CV og ansøgning til Rico Rømer Soos på [email protected] eller ring til Rico på 70155900

    Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige :-)

    Se meget mere om os på adformation.dk

  • Casper Andersen 126 posts 508 karma points
    Jul 03, 2015 @ 08:13
    Casper Andersen
    0

    Nu ved jeg godt der står i leder efter en medarbejder, men tænker jeg alligevel vil give jer tilbudet.

    Jeg arbejder for et firma, og vi tager gerne imod opgaver til en fornuftig pris hvis det er.

    P.S. Dette er kun for at give jer extra muligheder, ved godt jeg ikke svarede på spørgesmålet / ønsket om en medarbejder.

    Held og lykke

Please Sign in or register to post replies

Write your reply to:

Draft