Copied to clipboard

Flag this post as spam?

This post will be reported to the moderators as potential spam to be looked at

• Roger Ingbretson 4 posts 84 karma points
    Mar 22, 2017 @ 01:11
    Roger Ingbretson
    0

onclick event not working

Can anyone tell me why my onclick event is not firing? Do I need runat="server" for the event to fire in Umbraco 7?

View source below.

<script type="text/javascript" src="/scripts/libs/modernizr-2.0.6.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="/scripts/libs/energylinkapp.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="/scripts/jquery-1.10.2.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="/scripts/jquery.unobtrusive-ajax.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="/scripts/jquery.validate.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="/scripts/jquery.validate.unobtrusive.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="/scripts/bootstrap.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" sec="/script/angular.min.js"></script>

RESIDENTIAL CUSTOMERS

77008 ENERGY PLANS

Please select your Energy Plan from the list below.

Our most popular plan! Lock in a great rate for one year with no worries about increasing energy prices. Simple, carefree email billing, automatic payments, and customer service on your own terms.

REP CERTIFICATE NUMBER: XXXXX
    <script type="application/json" id="__browserLink_initializationData">
        {"appName":"Chrome","requestId":"3a372ac6e7e74172a910835e3ae0fab1"}
    </script>
    <script type="text/javascript" src="http://localhost:64096/6c533549e4da40bf82dcdb1f293eac3b/browserLink" async="async"></script>

function togglePlanDetail(planName) { alert("You are in togglePlanDetail: "); $$('div[class="planDetail"]').each(function (element) { if (element.visible()) { Effect.toggle(element, 'appear', { duration: 0.5, queue: 'front' }); } }); Effect.toggle(planName, 'appear', { duration: 0.5, queue: 'end' }); }

Please Sign in or register to post replies

Write your reply to:

Draft