Press Ctrl / CMD + C to copy this to your clipboard.
This post will be reported to the moderators as potential spam to be looked at
I am using UmbClientMgr.openModalWindow to open popup. But it generates error in modal.js file
Error
TypeError: hs is not a function
Line: $.fn.jqmAddTrigger = function(e) { return hs(this, e, 'jqmShow'); };
Files Included
<script src="~/scripts/jquery-1.10.2.min.js"></script> <script src="~/Scripts/jquery.easing.1.3.js"></script><script src="~/Scripts/jquery.cycle.all.min.js"></script><script src="~/Scripts/jquery.nivo.slider.pack.js"></script><script src="~/Scripts/slider.helpers.js"></script><script src="~/scripts/Master.js"></script> <script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/NamespaceManager.js"></script><script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/UmbracoApplicationActions.js"></script<script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/UmbracoUtils.js"></script><script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/HistoryManager.js"></script><script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/UmbracoClientManager.js"></script><script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/modal/modal.js"></script>
is working on a reply...
Write your reply to:
Upload image
Image will be uploaded when post is submitted
Open popup using UmbClientMgr.openModalWindow
I am using UmbClientMgr.openModalWindow to open popup. But it generates error in modal.js file
Error
TypeError: hs is not a function
Line: $.fn.jqmAddTrigger = function(e) { return hs(this, e, 'jqmShow'); };
Files Included
<script src="~/scripts/jquery-1.10.2.min.js"></script>
<script src="~/Scripts/jquery.easing.1.3.js"></script>
<script src="~/Scripts/jquery.cycle.all.min.js"></script>
<script src="~/Scripts/jquery.nivo.slider.pack.js"></script>
<script src="~/Scripts/slider.helpers.js"></script>
<script src="~/scripts/Master.js"></script>
<script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/NamespaceManager.js"></script>
<script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/UmbracoApplicationActions.js"></script
<script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/UmbracoUtils.js"></script>
<script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/HistoryManager.js"></script>
<script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/Application/UmbracoClientManager.js"></script>
<script type="text/javascript" src="~/umbraco_client/modal/modal.js"></script>
is working on a reply...